Oplossing voor uw personeelsvraagstuk

Met een team op maat werken we aan diverse personeelsvraagstukken, exclusief op locatie. Na een zorgvuldige analyse vertalen we de vragen en behoeften naar een helder plan van aanpak. We gebruiken big-data en innovatie planningssoftware om onze service te toetsen en om inzicht te krijgen in processen. Dit doen we om blijvend de klanttevredenheid te waarborgen.

Wat levert Inhouse services u op?

WERK werkgevers arbeidsbemiddeling inhouse service kostenreductie

Kostenreductie

We werken structureel aan het vergroten van de arbeidsproductiviteit door onze klantspecifieke wervingsmethode en constante monitoring.

WERK werkgevers detacheren netwerk

Zekerheid

U heeft gegarandeerd een optimale bezetting door de inzet van innovatieve software en betrokken professionals.

WERK werkgevers arbeidsbemiddeling inhouse service overzicht

Overzicht en eenvoud

De gehele werving en selectie, planning, onboarding, ontwikkeling en administratie wordt uitbesteed aan één partij. Dit zorgt voor eenvoud en overzicht in het proces.

WERK werkgevers inhouse service flexibiliteit

Flexibiliteit

U kunt eenvoudig en adequaat op- en afschalen in het aantal fte op basis van forecasting en poolmanagement.

Schaap Holland vacatures
Brink vacatures
Suplacon logo
Roscompromotie
Asia
WERK werkgevers logo reukema
Zuidberg
Logo Breman Png
Logo Broshuis
Logo Uitgekookt 8C78F367
Kloosterboer Logo
He Tubing Logo
Werkis Wood Vision Vacatures
Badge
We gebruiken big-data en innovatieve planningssoftware om service te toetsen en inzicht te krijgen in processen, en zo klanttevredenheid te blijven waarborgen.

Hoe gaat Inhouse services in zijn werk?

Gedurende de inhouse services werken we in verschillende stappen met een team op maat aan uw personeelsvraagstuk. Dit gaat als volgt in zijn werk.

6 concrete stappen

In zes concrete stappen wordt uw personeelsvraagstuk opgelost.

U doet de aanvraag

Loopt u structureel tegen grote personeelsvraagstukken aan? Vul onderstaand formulier in of neem direct contact op met Wessel.

Wij nemen contact met u op

Wij plannen een gesprek met u in en stellen een aantal oriënterende vragen zodat we goed voorbereid zijn op het verkennende gesprek.

Wij voeren met u een verkennend gesprek

We inventariseren uw wensen en verwachtingen. Vervolgens voeren we in het gesprek een zorgvuldige, zelfontwikkelde analyse uit betreffende de IST en SOLL-situatie. Eventuele aanvullende documentatie vragen we bij u op.

Wij stellen een plan van aanpak op

Na de zorgvuldige analyse vertalen we de ontvangen input naar een helder plan van aanpak. Dit omvat onder andere onze unieke wervingsstrategie, procesbeschrijvingen en ontwikkelplan. We lichten het plan van aanpak toe in een gesprek, waarna we de gemaakte afspraken met elkaar vastleggen.

Wij zorgen voor een goed begin

Een goed begin is het halve werk. We investeren veel tijd en energie in een soepele ontsluiting. Van het koppelen en testen van software tot het voorlichten van het personeel met ons e-learning programma.

Wij regisseren uw flexibele schil

Wij gebruiken data om onze service te toetsen en om inzicht te krijgen in processen. Dit doen we om blijvend de klanttevredenheid te waarborgen. Werkis / Inhouse Services staat voor het realiseren van klanttevredenheid door het leveren van kwaliteit en continue ontwikkeling van processen en personeel.

We helpen u graag

Wessel van Dijk

Key Accountmanager

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. We helpen u graag verder!

Contactformulier